SÅJA!

Okey. Ska vi köra en liten genomgång? Försöker att hålla det kort.
Det hände så jävla mycket och var garanterat den bästa resan jag gjort hittills!
Började med Paris, chillade vid Eiffeltornet och drack öl hela eftermiddagen, så jävla värt. Sedan strosade vi runt och lekte turister, så som man ska i Paris.
Det är otroligt fint i Paris och är en personfavorit nu, om det inte hade vart för de tråkiga folket hade det varit helt rätt.
Jag svimmade på en buss, sprang ut och satte mig på trottoaren, då kom det hur många fransoser som helst och skulle hjälpa, de skrek i panik efter någon som kunde engelska. Då jag sa att det var blodtrycket blev det ännu mer stohej, "IT HER HEART, CALL AMBULANCE!!!!". Minst sagt ohöggligt pinsamt.


Dagen efter åkte vi till Amsterdam. Och vilket jävla ställe!
ALLA är så jävla trevliga och sociala. Där firade vi midsommar, och vilket jävla midsommar!
Träffade roliga folk som vi var med hela kvällen/natten, kom hem till hotellet 8.00 på morgonen - en lyckad kväll.
Dagen efter skulle vi ut och dricka lite öl, men bara lite, det slutade med att ena bartendern bjöd på hur mycket alkohol som helst. Mer än någonsin förr, massa öl, shot och vin. Inte är jag den som klagar i onödan och jag drack upp det och blev ännu gladare.
Bilen gick sönder, eller rättare sagt batteriet dog. (roadtrip-syndromet) Så vi fick betala 1500 för att ladda det. Ett jävla rån.

Drog till Tyskland för att köpa alkohol, och som vi köpte alkohol! SWEET!
Därefter blev det Roskilde.
Och fyjävlafan vad det ägde! Det absolut bästa på hela resan.
Det finns inte ord som räcker till hur jävla bra det var.
Somnade i solen, brände hela kroppen, svullnade i hela ansiktet - såg ut som en kines, pratade norska med en dansk, var så full så jag missade massa spelningar, köade 30 min för en kebab för att sedan bli omkullsprungen så kebaben hamnade på backen, drack oändligt med alkohol, träffade söta pojkar, sjöng tills vi blev hes, dansade tills vi blev svettiga, kissade på äckliga bajamajor, kissade längst planket, åt konstig mat. osv. osv.

Jag har haft så jävla kul!
Kan berätta om mer specifika saker sen.
Trökigt med sådana här långa inlägg.







 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0