Men, då.

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men vem bryr sig ändå?
Det här är varken en modeblogg, humorblogg, gayblogg, fjortisblogg eller hej-jag-är-allmänt-dum-i-huvudet-blogg.
Det här är mitt trökiga liv som min käre far läser, kanske bara är han?
Who cares ändå, jag hade inte tänkt mig detta som en karriär ändå.
Karriär som bloggare. Hej 2000-talet.

I morgon ska iaf jag iväg med jobbet till Gröna Lund.
Vi är en av de bästa butikerna i sthlm, och med det blir man belönad.
Är det inte en iPad så är det pengar, biobiljett, resor eller fyllefester.
Ibland är jag kär i mitt jobb.

Hade min lärare läst min blogg hade hon börjat tjata om att jag tappar den röda tråden.
Då skulle jag sagt; FU, trökighet är den röda tråden.
Så det hänger ju ihop ändå.
Ser ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0