Teknikens under.

Jag tänkte att jag skulle vara en duktig bloggare idag och lägga upp bilder från London.
Det blir inget av med det för jag har inte en jävla aning om hur man drar över bilderna från X10 till datorn.
Så det får Babbo hjälpa mig med i morgon.

Jag åker hem till Bollnäs idag.
Var egentligen bjuden på fest här i Sthlm, ute i Vaxholm för att vara exakt.
Vet ni vart det ligger?
Rikemans barn är vad jag jobbar med.
Känns förjävligt.
För att komma till saken, kände att det inte var lockande att sitta två timmar ensam på buss/buss/tub i natt från 2.00 till 4.50 för att komma hem från festen. Ensam.
Så jag åker till Bollnäs och festar ist. Hemma hos Mysan.
Sedan ska jag packa ihop mitt skit till lägenheten.

Låter väl kul?

Om ni ursäktar mig så ska jag surfa vidare.

All min kärlek går till Helén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0