Kontentan är NÖJD.

Det är dagar som denna då man är glad över att leva!
Det har varit en OHÖGGLIGT bra dag! Jobbade med två av mina favoriter på jobbet och det var jävligt lugnt i butiken och jag fick bara kunder på sånt som jag kunde! Härligt!
Sedan åkte jag in till Medis, mötte upp Babbo, Helén och Bappen.
Vi käkade en god middag sedan drog dom iväg på musikal.
Då åkte jag hem till mormor och hämtade Hjördan, som för övrigt fyller år idag. Hjördan alltså.
Så grattis till henne.

Nu sitter jag hemma och är nöjd bara.
Jag är ju själv i helgen, så det blir lugnt ikväll.
Sitter med ett glas vin och är allmänt nöjd.
Nöjd är ordet idag.
Vi är nöjd.
Eller, hur?

Skit i att jag har 300kr på kontot, skit i att jag ligger långt efter i matte D, skit i att jag inte vet vart jag ska bo nästa månad, skit i ALLT.
Nu är vi nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0