Nämen?

Jag är ganska tråkig nu, men skärpning och ändring är på gång!
Eftersom inte min dator fungerar längre så får ni nöja er med lite MMS-inlägg.

Idag är jag ledig från jobbet, och det är jävligt passande då jag är sjuk.
Skulle gärna vela ta ledigt från jobbet och åka hem till Bollnäs redan ikväll, men det går inte eftersom vi inte har någon som kan jobba ist för mig. Jag är ju oumbärlig för Telia.
Självfallet.

I helgen är det iaf utgång på agendan.
Min första utgång som singel.
Vad jag har för planer?
Jag ska vara så snygg som jag aldrig tidigare varit, lyckligare än någonsin och jag ska svina som fan.
Jag har gett mig fan på att jag ska vinna den här "göra-slut-grejen".
Jag äger H just nu.
Fuck him, jag är snyggare än honom.
Så det, så!

Med det sagt så ska jag plugga lite.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0