Skitsnack bara.

Sådär, ja! Nu är snart min lediga söndag över och det är väl lite trökigt.
Väcktes i natt av en full käresta ville snacka världsliga saker, det är alltid lika roligt att snacka med honom när han är full och sedan påminna honom dagen efter om vad vi pratade om. Då han inte har ett minne av att han ringde igår 04.08, pratade på i 15 minuter innan han frågade om jag sov, och sedan bad om ursäkt.
Charmigt.
Idag var jag, mamma och mormor och åt brunch på Cosmopol.
Det var lika gott som vanligt.
Nu håller jag på att tvätta våra sunkiga kläder.
Får se om tvättmaskinen vill funka eller om den lägger av ännu en gång.
Otroligt irriterande.
MEN, MEN!
Imorgon kommer Annsingen igen! Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0