FU!

För att uppdatera er lite;
Jag har nu lämnat in den sista kommentaren på Litteratur och Genus.
SISTA!
Skönt som fan.
Tror allt slutar nästa vecka, så det är lite trökig diskussion fram tills dess.
Sånt står man ut med.

Jag hade även in min SoUlMaTe i butiken idag.
Han var snygg som en gud och hade ett eget företag. VID 23 ÅRS ÅLDER!
Vilken karl! Han köpte ett startpaket med refill, så jag har hans nummer. Rent tekniskt sett, egentligen har ju Telia det. Creepy, va? Bäst att skita i det, va?
Men han är ju min SoUlMaTe!
Nog om det!

I morgon drar jag till London. FU!
Nästa månad drar vi till Frankrike, Amsterdam, Tyskland och Danmark (Roskilde).
Och i juli/augusti drar jag till Italiten.
Det, ni! Vad fan säger ni nu då?
Näe, tänkte väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0