SHITFACE

Länge sedan jag skrev nå riktigt. Bra eller Anus?
Min dator har ju lagt av och jag har faktiskt bättre saker för mig än att sitta vid datorn hela tiden.
Är det inte jävligt lämpligt med MMS-inlägg då?
Det tycker jag iaf.

Just nu sitter jag och ljuger ihop en tenta.
Det var inlämning igår, men det missade jag.
Jag drack ju öl och kollade på Pacific igår. Jag har så mycket bättre grejer för mig än att plugga.
Men nu är det slut iaf, det här är sista tentan, sista diskusionen är nästa vecka följt av sista kommentaren.
Hur det känns? Underbart.
Hur det känns egentligen? Förjävligt, för jag har verkligen sugit de sista två månaderna.
Litteratur i ALL ära, det är min älskling, men det har varit tråkigt.

What mer?
Jag ska iväg och hämta min kamera som jag beställde förra veckan.
En diana mini med blixt.
Feel free att kåta ner er i den. Det ska jag göra.
Underbara skapelse.
Visar bild på den sen.

Nu ska jag fortsätta med min tenta, betala lite räkningar och känna hur min ungdom paserar förbi obermärkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0