Oh, it's a reasonable sacrifice.

pms-dagen är snart slut och jag har lyckats deppat ner mig och tagit mig tillbaka upp till ytan.
Jag har gått igenom det jag gör varje månad, stå framför spegeln och beklaga mig, börjat laga mat men sedan struntat i det för jag måste tammefan gå ner MINST tio kg.
Jävla massa skitsnack som försegår uppe i huvudet.

Men jag vet att allt är som vanligt i morgon igen.
Och då älskar jag mig själv igen, för jag är ju trots allt den charmigaste personen jag vet.
Så det, så.


Nu ska jag in till stan och fira Elvira lite.
Kanske ska köpa med blommor till henne, för vi tjejer tycker ju om sånt.
JA, det är SANT, tjejer vill ha blommor av ingen anledning alls. Come on, GEMÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0