when you smile.

Jag hörde att Bruno Mars skrev en låt till mig för ett tag sedan, The way you are, har ni hört den?
Smickrande.
Jag visste väl att den låten handlade om mig.
cus youre amazing, just the way you are.
and when you smile, the whole world stops and stares for a while.
JAPP! Det är just typiskt mig.

Jag är ledig idag.
Therefore ska jag inte göra ett jävla skit.
Förmodligen så ska jag diska Sofias disk. Det är bra fördelning tycker jag, hon äter upp det enda vegetariska i frysen, dvs min matlåda och jag diskar hennes disk som har stått sen i helgen. Snällt? Yepp.
Tur för henne att hon är jävligt söt annars hade jag varit flyförbannad.






Fint skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0