Dagens bästa.

Jag var med om det finaste idag på jobbet.
En pappa var in och köpte en mobil till sin son förra veckan, av mig, dom var jättemysiga båda två. Så kom pappan tillbaka idag för att det var jättestrul med abonnemanget, Telia hade stängt det för dom hade tydligen ringt för mycket när dom inte hade använt det alls. Jag ringde och skällde ut internsupporten sedan snackade jag med kundtjänst.
På tre minuter var det fixat, medan pappan hade suttit i telefonen i tre dagar och inte lyckats få någon hjälp. Jävla skittelia, idioter överallt.
Pappan blev så glad så han fick tårar i ögonen, kramade om mig och sa att jag var anledningen till varför dom hade Telia.

Hjärtat smälte och jag blev skitglad.
Vilka mysiga människor det finns!
Synd att det är så ovanligt att folk är så trevliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0