Leave me out.

Jag har tänkt lite på en grej angående bloggar.
Undrar om det finns någon som skriver precis ALLT man gör och tänker på?
Typ som en riktig jävla dagbok. Har en tjej på min lilla blogg-lista som nästan gör det.
Nu finns det ju en hel del jag stör mig på med bloggar, alla dessa jävla modebloggare och fjortisbloggare, dont get me started. Men just alla snesteg och skit, vad man gör och sånt. Vem vill läsa sånt?
Eller, är jag helt fel ute?

För, kom igen, om knappt jag vill veta vad jag gör en fredag eller lördagkväll varför skulle min pappa vilja veta det?



Som vanligt, bara skitsnack från min sida.
Imorgon är det mässa i Älvsjö, kränga lite företagsälj.


På tal om ingenting, gemä Paris igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha, ja du har så rätt så! Nog för att läsa din blogg är ett bra sätt att hålla koll på vad du gör. Men för mycket information är kanske inte så bra för mitt hjärta!

2010-10-19 @ 12:24:05
Postat av: Babbo

Hahahahaha, ja du har så rätt så! Nog för att läsa din blogg är ett bra sätt att hålla koll på vad du gör. Men för mycket information är kanske inte så bra för mitt hjärta!

2010-10-19 @ 12:24:44
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0