Min blogg - mitt sätt.

Jag har lite tråkigt, därav blir det skitsnack på hög nivå. ETT INFORMATIONSINLÄGG! JA, VAD KUL!


Jag har en lång och rund kudde i sängen som jag alltid skedar. Varje natt. Singel? Yepp.

Jag sjunger alltid Jason Mraz - I´m Yours i duschen.

Jag tror på fullaste allvar att jag inte kommer att gifta mig och leva lycklig i alla mina dagar, just för att jag tror inte att någon uppskattar mig så mycket som jag gör själv. Jag är charmig, jag är en superbra människa. Så det, så.

Jag lägger alltid undan halva min lön på sparkontot varje månad, men det är länsat den andra veckan. Varje månad. Samma visa varje gång.

Jag är en social och utåtgående person, samtidigt som jag är jävligt blyg. Vet inte hur det går ihop.






Jag brukar oftast gå och le i min ensamhet, för det är då jag tänker på alla roliga saker jag varit med om, eller mina fina vänner. Så om ni ser min på tuben och jag sitter och flinar så är det inte för att jag är dum i huvudet, det är bara för at jag är nöjd.

Jag tycker att man alltid ska ha något fult på sig för att det ska vara fint. Logiken i det? Ingen aning. Guess that´s why jag har tatuerat in super mario på armen.

Jag delar rum med min storasyster.

När jag var liten så var jag superbestämd på att jag skulle byta mitt namn när jag blev äldre, för Johanna var ett sånt omoget namn.

Jag har börjat bita på naglarna igen. Äckligt, jag vet.

Jag har blivit erbjuden att spela med i ett svenskt pop-band.




Ibland så lyssnar jag på deppig/lugn musik bara för att jag känner för att vara ledsen.

Kan säga "bajsa" och "kåt" på teckenspråk. Det kommer man långt på.

Dricker sällan annat än öl när jag går ut. Tequila är undantaget.

Känner att jag lever i ett mellanting nu, att så länge jag inte gör något mitt liv så lever jag inte det.

Mitt stora mål i livet är att plugga etologi och djurskydd samt skriva massa fabulösa böcker som alla älskar.




Jag har inte riktigt kommer över den där fasen med att sluta skicka sms till alla på fyllan. Därav den härliga ångesten dagen efter. Kollar ALDRIG mobilen dagen efter jag druckit. Aldrig.

Jag tycker nördar är jättecharmiga. Har sagt det för men det tåls att säga flera gånger.

Jag vill vara bäst i världen på något. Något asbra.



Ska vi låta det vara nog så länge?
Jag har fortfarande tråkigt dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0