Dagens bekymmer, samma som vanligt.

Karlar, ett ständigt bekymmer i en ung kvinnas liv.
Höhöhö.
Cp-karlar, som jag brukar säga.
Jag kan prata om sånt här hur länge som helst, men vi släpper det nu, va?
Idag har jag varit med min älskade farmor.
Vi har pratat om att karlar bara är till besvär, om resor, om politik, om att jag borde skriva en bok och massa, massa annat. Farmor är alltid lika rolig att vara med.
Sen fick jag "snuspengar" vilket i själva verket kommer att bli "slpengar". Jävla SL. Jävla överpris. Jävla utlägg.
Också ett ständigt problem.
Nu struntar vi i det här och gör något annat ist.
Som att tänka på varför karlar ska vara så jävla omständiga hela tiden.
Har ni förslag? Mejla gärna till redaktionen på [email protected].
Tack för ditt bidrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0