Hej, Emo.

Alltså, jag är en idiot av rang.
I söndags så hade vi avskedsmiddag för allas vår Nima. Vi gick ut och käkade tapas och hade det mysigt, sedan drog vi hem till Maddus för att dricka lite smått. Det hela spårade ut när jag skulle supa ner Kalle på Whiskey - för jag söp ner mig själv också. Madde ringde herr söt flera gånger tills han svarade, även jag snackade med honom och jag har inte den blekaste jävla aning om vad jag sa - det enda jag vet är att han inte svarade när jag ringde igår.
Fick ett sms i natt där de stod att han inte var sur.
Man är sur om man skriver att man inte är sur.
Vilken. Jävla. Idiot.
PUCKO!
Så det är långtidsångest nu.

Därav ursäktar jag mig till allt och alla och säger att jag hatar mig själv och tänker inte skriva nå roligare än så idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0