Tror det här kan vara början på något stort.

Det är något jag vill säga.
Men jag vet inte vad det är.
Det är en gnagande och dryg känsla som jag har.
Det är tammefan något som måste ut.
Ska bara komma på vad det är först.

Kan det vara pengabristen?
- Det är 41 dagar kvar till lön, jag har räkninar och hyra att betala men enbart 610 kr.
Kan det vara jobbet?
- Jag jobbar för en djurrättsorgnisation, typ min våta dröm, men det var inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Jag vill vara med mina fina vänner.
- Men det kostar för mycket för att åka och se dom.
Jag vill ha vin.
- Samma sak där, det kostar för mycket.
Jag vill kramas.
- Med en lång skönhet från Falun, men det struntar vi i. För det vore förargligt om man blev kär. Fy. Hemskheter.
Jag vill tattuera mig.
- Men, guess what?

Jag, jag, jag, jag, jag.



Tillbaka till Venedig, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0