HA

Men, kompisar, vi har inte pratat på hela dagen!
Ber om ursäkt, men ni hade kunnat höra av er ni med.

Min dejt, är det någon som är intresserad?
Don´t be. Som jag sa till pappa, killen hade ätit hund och katt och tyckte inte att Big bang theory var så jävla roligt.
Behöver jag säga nå mer om det?
Näe, tänkte väl det.

Har jobbat 7 timmar idag, men det kändes som 37.
Lång, jobbig och tråkig dag.
Tur att man ska jobba fyra dagar till innan man får ledigt, annars hade man ju faktiskt kunnat haft det bra.

Jag blir ensam hemma i helgen.
Undrar om jag ska städa då.
Då har jag någon att skylla på när det blir stökigt igen.
Sambosar, läser ni det här?
Era skitar, i´m on to you!
(puss)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Om du kommer ihåg vår förfest innan juldagen så kan du ju tänka dig hur jag reagerade när jag läste att killen hade ätit katt. Skönt att vi har kontakt med vår kvinnliga sida iaf.

2011-02-10 @ 23:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0