JAHA, sen då?

Jag undrar, jag, vad mitt problem är idag.
Jag höll, på riktigt, på att somna när jag satt på stolen inne på lagret idag.
Är det åldern som kommer krypandes? Fyller ju trots allt år på lördag.
Men 22 är väl ungt fortfarande?
Kanske är mer troligt alkoholen som inte gått ut ur kroppen sen i måndags.
Så måste det vara.

Annars då?
Inte mycket.
Trökig dag på jobbet, sliter som ett as för dom jävla poängen, men inte kommer jag komma upp i bonusen ändå för det. Skit fan åt helvete.
Så sur blir jag.

Egentligen så hade jag något jävligt viktigt att dela med mig av.
Men det har jag glömt bort, så det kommer väl upp sen om jag kommer på det.
22, på riktigt, är det gammalt?

Det börjar spåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0