Så där, ja.

Alla hjärtans dag är avklarad.
Hur hade ni det?
Var det massa gulligull och mys eller bara skit?
Vi var ju ute, det såg ni la?
Carmen och Vampire. En bra månad med andra ord.

Idag har jag varit ledig, som ni också har sett.
Och jag har städat som aldrig förr. Så jävla svettigt och jobbigt.
Inte alls nå roligt.
Den jäveln som stökar ner här hemma DÖR! Fullkomligt DÖR.

Fick ett samtal av farmor idag, hon ville berätta att jag har en present som väntar hemma hos henne.
Så ofattbart trevligt!
Hoppas det är nån bra bok och nå fint smycke. Farmor brukar vara bra på det.

Annars har jag haft en liten dejt idag, inget spännande, bara Håkan.
Han kommer ni ihåg, va? Kul att träffa honom igen.

MEN NU ska jag och Sofia iväg på bio.
Himlans trevligt.
TVÅ dejter på en och samma dag. Gött liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0