Vet ni, vad?

DETTA ÄR HOPPLÖST!
Det är för jobbigt och krångligt att fixa med alla London-bilder nu.
Jag har inget tålamod, jag har jobbat hela dagen och det har varit drygt, jag ska på utbildning två HELA dagar, så mitt temprament är inte på topp just nu.

Ni får se lite undan för undan.
Låter det bra?
Probs inte, men jag fixar det när jag vill fixa det.
Probs senare ikväll.

Två saker vill jag ta upp nu.
Nr 1 - resan till Egypten på lördag är inställd. Så. Himla. Typiskt. Vi ska inte ens gå in på all otur jag/vi haft med flyg. Presidentval i Kenya = inställt. Aska från vulkan = inställt till London. Dumheter i Egypt. Aaaah. The list goes on.
Nr 2 - Totallt bortblåst. Kommer inte ihåg vad nr 2 var för nå. Förvirrad och gammal.

NU SKA JAG ÄTA MACKA! Mmmmmmmh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0