HEJ!

Dagen är tammefan snart över!
Känns som om det är värt att fira.
Ett glas vin. Det blir bra.
Det har varit en dag som har varit fem dagar i sig. Get my drift?
Lång, trökig och jävlig.
Inte ett skit lärde jag mig på utbildningen heller, annat än att - vad fan tänkte arbetsgivare med ibland? Stolpskott på stolpskott!
Men egentligen, vem hade förväntat sig att jag skulle lära mig nå nytt?
Jag är ju för fan bäst!
Jag kan allt!
Så som en kund sa till mig förr, du är tuff men snäll, jag lägger till att jag är bäst för hon TÄNKTE på det.

Just nu så chattar jag med en vän som nyligen upptäckt facebook.
Ja, hon är lika gammal som mig.
Ja, hennes iq är normal.
Nej, hon är inte uppvuxen utan dator.
Hon är en bakåtsträvande person!
En sån där som fortfarande påstår att hon är 20 även fast vi fyller 22 i år, bara för att 20 låter så mycket bättre.


Nämnde jag förresten att vi åker till London i morgon?
Inte?
LONDON, BABY!
BYE PENGAR, HEJ LYCKAN AV ATT HA NYA FINA KLÄDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0