ShapeUp

Den där appen jag laddade hem, ShapeUp, it´s got under my skin. Jag är beroende.
Eller besatt är väl kanske det rätta ordet.
Jag skriver ner i minsta detalj det jag äter och det jag tränar.
ALLT för att bräcka Carro.
Det är säkert bara massa skitsnack, men det struntar jag i så länge jag vinner.
Inte för att vi har en uttalad tävling, men jag ser min chans i att vinna ändå.
Massa skit, eller hur?
Som vanligt bara.

Jag skriver om mina små appar för att jag har inget bättre att skriva om.
Någon som vill ringa BRIS och hjälpa mig, kanske?
Eller se till så att jag börjar leva ett värdigt liv?

Nehe.
Då går väl jag in på apstore och letar nå mer roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0