oooops.

Jävlar vad tid det tog för Carros gadd då!
Hon hann iaf med att göra en på mig, lightsaber på fingret. (Nån förälder som känner sig besviken/förbannad/upprörd, ring)
Ska göra Hjördans hårtofs senare.
Det här med att tattuera på fingrar. FAKK! Färgen tog ju aldrig.
Lär ska fylla i den 87 ggr innan det blir nå.
Trökigt.

I morgon ska jag klippa av mig håret. (Om Babbo känner sig besvike/förbannad/upprörd, ring)
Ser ni den röda tråden här, eller?
Något drastiskt måste ske.
Och det är enbart för att jag är ledsen över att Hjördan är borta.
Så om hon hade levt hade jag varit mitt vanliga tråkiga jag.
Men nu är det förändringarnas vindar.

Så kan det gå.

Så, ska vi höras i morgon ist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0