Åååååh jag.

Börjar ni tro att mamma har glömt er?
Skulle aldrig!

Jag vill nu berätta om mitt absolut bästa liv som singel.
Så här bra har det aldrig varit! Speedflirt har gjort min tillvaro.

Igår var jag hem till en kille som jag träffade förra veckan.
En lång skönhet. Vi lagade mat, kronärtskocksoppa och gjorde egen ravioli med spenat och svamp.
Så jävla bra.
Helt makalöst gott, och trevligt sällskap.
Mest det jag ville säga.
Fantastiskt.
Nöjd.

Jag ska duscha nu sedan lägga mig och läsa min kick as-braiga bok som jag köpte igår.
880 nya sidor av min älskling.
Han gör det igen!
STÄPHEN! Åsom, som min fina vän Aspen skulle sagt.

I helgen är jag ledig, då ska jag dansa och pussas.
Dansa iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0