Vad som händer.

I fredags var det ju fest på Kocksgatan, och det var lika trevligt som alltid.
Vi körde ju ölspelet som ni såg, sedan hånglade vi på toan med den sötaste killen.
Det var lite hej-jag-är-14-år-men-det-skiter-jag-i. Historien om honom är att jag har ingen aning om vad han heter eller nå, det enda jag vet är att han jobbar på Stadsmissionen. Och ni vet vad det betyder!
I morgon ska jag gå på Stadsmissionen och leta upp honom.
Ett mission.
Ett roligt sådant.
Vad säger ni?

Sedan så var det massa mys på Gotlandsgatan.
Mycket trevligt.

Igår var vi hos Elvira, men det blev en dålig kväll, så väljer att inte berätta nå mer om det.

Så, vad säger ni?
Ska vi höras i morgon när jag, förhoppningsvis, fått tag i killen?
Låter som en bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0