kompisar!

x


fyfan alltsa, vad bali ar harligt! Jag ska bli precis som den dar tanten i filmen, "Nar jag var i Bali".
Varfor ar ni inte har?
Allt ar sa javla kul. Har trfaat massa roliga folk som vi hanger med, aussies, swiiiitcherland, nz, italienskar, engelskman. Pa tal om engelskman sa har jag hittat min dromman! Har ar fantastiskt! Tattuerare, sa ni forstar val att jag maste fa en tattuering av honom? Jag vill foda hans barn, sa javla snygg ar han! Helt otroligt!


Ikvall blir det Semanyak for finmiddag, en liten avskedsfest. Det finns alltid en anledning att festa i Kuta, trust me.


Vi hors nasta vecka!

Saknar er som bor saknas.

Kommentarer
Postat av: vojsdreamer

ÄNTLIGEN ETT X!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-15 @ 01:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0