Tjaffs

Räknade ut häromdagen att jag betalar 10% i skatt! Va? Vad är det för skatt? Varför ens betala om det ska vara så lite.
Ligger på en stadig 50-60 timmarsveckor nu i augusti, med en kvarts pause per pass. Det är alltså med andra ord jobb i 12 timmar om dagen, men 15 min rast. Skitsnack. Är supervisor för två barer och det enda jag gör är att springa runt och försöka få ordning på allt medan chefen är borta.
Alla har sagt upp sig och alla behöver hjälp, och snäll och hälsing som jag är hjälper jag till, vilket resulterar i dessa helvetespass.
Men men. Jag trivs så det duger bra. Plus att pengarna är bra också. Och dricksen.

Anyways.
Det är numera mindre än två månader till vi åker till indo och Asien. Är mycket exalterad över det. Skulle gärna vilja hoppa runt bland massa öar i Asien.
Vi landar i Phuket och två veckor efter flyger vi ut från Bangkok. Däremellan vill jag se massa öar, inkluderat Laos. Måste ta och prata med Britt-Marie och kolla om hon kan hjälpa mig.
Annars kanske babbo vill Googla fram lite knowledge?

Nu ska jag fortsätta med att försöka undvika att gå ut i vardagsrummet, pga av nicks pundarkompis som sover på vår sackosäck. Mycket obehagligt. Eller, mest otrevligt.

MEN! Vi hörs sen.
Saknar alla som bör saknas och längtar hem massa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0