Tooooomt.

Vi gör inte mycket om dagarna nu.
Går till gymmet på morgonen och kvällen igen.
Chris kollar på hells kitchen och är helt insnöad på alla som är med i programmet.
Jag kollar på alla fina kläder som finns hemma.
Konstant inne på tradera och ser alla fina gamla kameror som skulle må kanonbra hemma hos mig.
Längtar till att strosa runt på second hand butiker i Stockholm.
Är överfnittrig över förfesterna vi kommer ha under mellandagarna.
Fantiserar om allt jag vill köpa i London.
Funderar över jobb.
Kollar mitt banksaldo varje dag för att se om jag har fått min skatt tillbaka.
Börjar känna att vegantiden snart är över.

Inte mycket händer, med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0