Bhöh!

Det funkar inte riktigt med den här bloggappen längre, vilket givetvis är fruktansvärt irriterande eftersom alla där hemma är ohöggligt intresserad av mitt spännande liv här borta. Höhö.

Det råder lite kris på jobbet pga av pengabrist, pga att Australien har ett skitår när det kommer till ekonomin.
Så alla på jobbet har blivit tvungen att gå ner i timmar och många av blivit avskedade.
Men pga att jag har min älskade lilla kanadensare som är jävligt häftig på gpo (vårt jobb), så har jag bara blivit av med 6 h i veckan och dessutom fått löneökning och extra pengar varje vecka, due to att vara on call.
Så. Jävla. Bra!

Annars så har vi bokat flygbiljetter till indo och Thailand. Nu är det bara Kanada och Sverige biljetterna som saknas. Plus att jag och Jace satt och kollade på biljetter till Japan idag. $600 tur och retur! Va! Hur billigt är inte det?
Kanske tar en liten sväng om i Japan innan det är över.

Anyways, nu ska jag möta jacks och Carro för liten shopping inför musikvideon vi ska vara med i på lördag. Kolla in Loon Lake - Cherry Lips på youtube. Den låten. Kanonbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0