Oj

X

Var ett tag sedan jag skrev här, men har inte haft nå pengar på telefonen så det har inte gått för sig.

Vi bor numera i Greenwich, så tillbaka till suburbia. Delar hus med våra fina norska vänner och två andra.
Det är ganska spännande.
Sparar upp pengar så vi kan köpa bil och bila runt i landet. Bra plan.

Jobbar också på samma ställe som dom norska jäntorna, och det må ni tro, mina vänner, är väldans roligt. Även fast managern är lite knasig.

Det har hänt massa skoj.
Födelsedagskalas så in i bomben, alla fyller tydligen år i feb.
Var på konsert med Kanada och det var förjävla roligt! En liten lokal, bara massa bra band, öl att dricka och trevligt sällskap. Precis som det ska vara.

Just nu är kl 4.30 och jag ska upp och jobba om några timmar. Men jag sov 14 h igår, så är förvånansvärt inte nå trött nu.
Oh well!

Vi hörs sen, okey?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0