Oooosa!

Nu så är det äntligen dags att lämna Sydney! På tisdag drar vi. Åker först till Byron bay, sedan vidare till Harvey bay för att hälsa på Neil, sedan tillbaka neråt till Melbourne.
En omväg, kanske ni tänker, men det skiter vi i för vi gillar att åka bil.

Nyheter;
Jag sade upp mig från jobbet, hade ett stort bråk med chefen om det. Ett tag verkade det osäkert om jag skulle få mon lön men jag tror det har löst sig nu.
Vi har sagt hejdå till vår käre vän Jonny som bestämde sig för att lämna landet för sköna Hälsingland.
Vi har druckit jävligt mycket öl.
Vi har badat lite i havet.
Vi har åkt massa bil.
Vi har kosat och på jobbet.
Jag har hängt massa med Kanada.
Vi har alltså gjort oss redo för att säga hejdå till sydney! Tjohoo.

I denna stund är vi på väg till Bondi för att skaffa oss matchande tatueringar. Vi står i valet och kvalet mellan ett old school-hjärta eller skriva Bitch på insidan av läppen. Får se vad vi kommer överens om.
Nu blev massa folk glada hemma, va? Kan till och med höra suckarna från Owéns väg.

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0