HÄJ!

Det här är ett skämt!
Det är för fan enklare att få ett jobb hemma i Bollnäs! Hur mkt måste jag ljuga på mitt cv innan det ska hända något? Challenge excepted!
Vet ni att man måste ha tre olika certifikat och utbildningar för att sitta barnvakt här? Vad är det för jävla skitsnack! Pissland.

Jag lallar runt som vanligt, det enda jag gör är att bli tjock. Spännande liv.
Men jag är ganska nöjd ändå. Är hemskt exalterad över att Carro kommer snart. Tjipp!
Då blir det till att göra massa dumheter tillsammans igen. Tjopp!
Kanoners.

Nu ska unge nr två i säng, önska mig lycka till. Första unge grinade konstant i 20 min innan han la sig. känner hur äggstockarna drar ihop sig och kryper undan varje gång jag sitter barnvakt. Höhö.

Hej mä er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag surfar runt och kollar lite överallt idag då det tokregnar :-) läste precis ditt inlägg om äggstockarna hahahaha. Men du, så länge du inte får för dig att sterilisera dig så är det lugnt! Och en sak till.....när du får ditt barn har hormonerna gjort sittunder 9 månader så du kommer att älska ditt barn även om det grinar och inte vill lägga sig :-) Hälsa Carro och ha det bra. Kram Lisa

2012-07-10 @ 11:26:59
Postat av: Anonym

Jag surfar runt och kollar lite överallt idag då det tokregnar :-) läste precis ditt inlägg om äggstockarna hahahaha. Men du, så länge du inte får för dig att sterilisera dig så är det lugnt! Och en sak till.....när du får ditt barn har hormonerna gjort sittunder 9 månader så du kommer att älska ditt barn även om det grinar och inte vill lägga sig :-) Hälsa Carro och ha det bra. Kram Lisa

2012-07-10 @ 11:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0