Oj.

Ja, alltså det här med bloggandet går väl inte så himla bra längre.
Vet inte vad det sista jag skrev var, men nu är vi i alla fall i Kanada och det är ohöggligt kallt här! Vore väl dumt att klaga egentligen, eftersom jag inte är så vidare värst förtjust i värme, men nu har jag gått och blivit sjuk så det är lite drygt.
Chris familj bor alltså i Milton, Ontario. Det är ca 40 min utanför Toronto.
Vi har gjort alla turistiska saker man kan göra i Ontario så nu gör vi mest ingenting förutom att gå till gymmet två ggr om dagen.
Vi hade planerat att åka ner till staterna och new york, men pengabristen säger ifrån. Så det får bli nästa gång ist.

Chris är som kanske känt kock och något han har pratar om non stop sedan jag lärde känna honom var att öppna upp en fine dining restaurant i maskoka. Så vi åkte upp dit för ett tag sedan och jag måste säga att jag blev helt hänförd. Det ÄR Hälsingland! Helt jävla otroligt! Jag är ju en redig hälsingebo och älskar allt med det att göra, så jag är mycket nöjd med hans val av placering.
Förutom att dom varken hade Max eller Tranan, men det kanske bara är bra.

Vet inte, ja, men efter över ett år av att bara prata och skriva engelska så känns det ovant med svenska. Inte prata, men det här med att skriva är drygt som fan.
Så nu vet ni det.

Ska vi nöja oss för denna gång? Okey?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0