Vafan?

Det är bara massa strul på jobbet nu, en av supervisorna väntar på besked om gpo ska sponsra henne eller inte, vilket i sin tur leder till kalabalik i schemat. Jag hoppas givetvis på att hon inte blir sponsrad så jag får hennes timmar och får vara supervisor i den baren.
Det i sin tur leder till massa mer timmar för mig, har för tillfället 30 h/v, och högre lön.
Det är precis vad jag behöver just nu.
Med tanke på att vi tog en liten semester förra veckan så jobbade jag bara 22 h, vilket blir $345 efter skatt, och vi ska betala hyra (300) och el (200) denna vecka. Behöver inte vara ett geni i matematik för att förstå att jag kommer ligga back denna vecka.
Sugit. Som fan.

MEN! Alla flygbiljetter är bokade! 18/12 14.10 landar jag på svensk helig mark igen, mellanlandning på 4.5 h i Heathrow innan. Så jävla salig över detta. Ska kramas och gråta jättemkt första veckan har jag planerat.
Mmmmh!

Jobb nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0