knocked out

hmh! en dag som en sjukskriven stackare har nått sin mitt. eller ja, egentligen inte ens i närheten eftersom jag egentligen skulle jobbat 14 timmar idag. det SUGER att jag inte kan jobba, förlora massa jävla pengar är verkligen inget som jag kan unna mig nu.
har betalat mamma pengarna som jag är skyldig henne, dvs en halv förmögenhet.
och så var jag och hämtade min mobil nyss, så där försvann ännu mer pengar.
men det är fan värt det också ju.

imorgon läre jag åka till sthlm, anstlänningsintervju och lite mys gör nog att min rygg känns lite bättre.
förhoppnigsvis iaf.
är hög på värktabletter och nån sörja som faktiskt hjälper mot min onda rygg. det känns jävligt bra.
fast sen så sover jag som en liten kattunge, så ryggen blir fan inte bättre av det.
MEN MEN!
ikväll kommer mamma, så lär väl umgås lite med henne.

jag vill ta bilen till sthlm, men det gick inte sörru!
sämst.
får ta tidigaste bussen/tåget imorgon.
BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH.

Kommentarer
Postat av: Rillish

Tjenixen, hoppas ryggen ger med sig snart. Vad är det för mobil du köpt? är den fräschare än min måste ju jag köpa en ny ;)

2008-07-11 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0