småsaker

irritationsobjektet igår natt var när jag var inne på alluc och skulle titta på massa serier och filmer innan jag somnade, men inte en enda fungerade. eller jo, vissa fungerade men då var de läknade till youtube, och enbart på en tiominuters period, och det ville jag inte vara med om. sen en dålig jävla version av maid of honor, och det stod jag inte heller ut med.
så det blir south park tills jag somnade, och inte fan är jag missnöjd över det - även fast jag var kalassugen på scrubs.
detta är ett urklipp ur mitt livs i-landsproblem. enough.

sitter i västerlima nu, och ska snart åka in till bollnäs för att förhoppningsvis träffa malin en sväng, men eftersom hon har någon störning så är hon helt oförmägen itll att svara på ett sms. och eftersom jag inte har någraq pengar på mobilen, så hoppas jag att hon svarar snart.
annars åker jag dirr till annsingen.
imorgon blir det fika med lisa och mick innan jag drar hem till sthlm igen.
och ikväll blir det öl, och sprit - hua.

kom på en gullig grej av daniel, han sa att vi blev tillsammans då vi "förklarade vår kärlek itll varandra i rökrummet på toxic" rättare sagt var det jag och jocke som stod och pressade daniel till att han skulle erkänna att han var kär i mig, för att alla redan visste om det, iknlusive jag och han, men han var för feg för att säga det.
men iaf, det var då det.
lite såhär det oromantiska man någonsin, förhoppningsvis, kan kommer att vara me dom :).

helén är väl en riktig klippa, hon!
hon har betalat min bussresa hit och hem, så jag kunde komma och hälsa på.
känns lite dumt dock att hon ska betala det, men men.
hon får tillbaka sen.
jättesnällt iaf!

anyway, ska nog börja röra min innåt till bollnäs nu.
kanske måste gå och säga hejdå till hjördis först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0