den är ganska bra

alltid lika jobbigt att börja skriva i bloggen.
är iaf hemma från träningen nu, det gick väl sådär.
fick en boll, för andra gången, på tutten, så nu är det förjvla synd om mig.
det går inte riktigt att beskriva smärtan, förutom att den är stor.
så.

idag var jag ledstjärna för håkan som skulle gå och köpa gymkort.
ska ta och göra det själv nästa vecka.
asbra pris och så har dom öppet 24/7, det känns förjävla skönt.
jag kommer garanterat gå iväg och träna mitt i natten. när jag inte kan sova dvs.
vilket händer ofta.

jobbat har jag gjort idag med. iofs gör jag ju det 6 dagar i veckan, men men.
det var relativt jobbigt. inte mycket att göra när det snöar som fan, men vi gick iaf ut på långpromenad,.
gör inte det om ni ska ut med en rullstol, ett tips bara. det var det jobbigaste jag gjort på länge.
sen satt jag bara och funderade massa och kom fram till att blil besatt igen.
så jag har börjat mätt, räknat och funderat. så jag har nu börjat med stegräknaren igen.
idag gick jag 15000 steg plus 1,5 timmes träning.
men jag åt tårta till frukost, vilket skulle kunna göra mig tårögd. kanske gör det också.

över till annat!
grät floder idag till oprah! det var så sjukt sorligt.
samt seven pounds igår satt jag och grinade och grinade till.
förjävla jobbigt eftersom vi var på sergel och tittade.
meeeeeeen, skit samma.

lägga mig och läsa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0