Kompisar!

Lägg märke till att jag alltid kallar er kompisar.
Är inte det gulligt av mig?
Jo, det är det.
Visa lite kärlek tillbaka för fan!

I morgon ska jag iaf på anställningsintervju.
Så jag vill att ni hålla alla högertummar ni har för mig.
Fick reda på det nu, och att jag skulle ha med min intyg och betyg dit.
Kruxet? Att jag har sullat bort allt och att det är för kort tid för att fixa nya.
Får se hur jag ska lyckas fixa det.
Men huvudsaken är att ni håller tummarna.

Vad jag gör?
Är hemma.
Varför?
För att jag är sjuk. Typ. 40-60 skulle jag vilja säga. 40 % sjuk, och 60 % ångest av nuvarande jobbet.
Hemskt, jag vet.
Men nu blir det lite ändring på det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0