PUSS på en torsdag.

Ska vi prata om det charmigaste jag vart med om?
Eller, näst intill iaf.
Det var bra!

På jobbet idag så var vi vid Östermalmstorg, precis vid tuben typ, och det kom och gick en supersöt kille.
Jag sa ingenting, utan stod där bara, behöll ögonkontakt och log.
Han log tillbaka och fortsatte att gå.
Sedan efter 4-5 min så kom han tillbaka, han hade varit och köpt chips (!) till mig.
Sedan sa han något om att om man gör ett sådant bra jobb för djuren så förtjänar man allt gott i världen.
Jag smälte ju, så klart!
Så. Jävla. SÖT!

Kul, va?

Hur har eran dag varit, då?



Vi får lov att prata mer sedan, jag har inga glasögon på mig, så jag ser inte ett skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0