Ska vi ta lite skitsnack?

Världsligheter?
Jag har MASSOR!
Långfika med Mysan idag. Bättre än så blir det inte. Eller, Aspen och Älvan hade kunnat varit med.
Men man kan ju inte kräva för mycket.
Familjefrukost i morse, lika bra det med.
Familjemiddag nyss. Kanoners.
Pappa rakade av håret på mig. Så för en liten stund hade jag kortare hår på huvudet än på benen.
Det är ganska sexigt, va?
Det är sånt ni inte kan gå utan att veta.
Förstår det, kompisar. Det är därför jag berättar det.

Nu ska vi ta bussen in till Bollnäs och supa.
Det hade varit bättre om inte Carro nyss hade hoppat in i duschen.
Då hon är en riktig brud så tar hon en timme på sig att göra sig redo, och vi lär dra om tio min.
Brudar.
HÖH!

Nu ska jag leka diktator och skynda på henne.

Nice talk.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0