Lurre

Allt är under kontroll.
Vi turistar skiten ur Noosa!
Åker buss hit och dit, färjor här och där, åker till öar, dricker litervis med öl, strosar på stranden och är allmänt härliga.

Vill även inflika att karlsloken numero uno, han som rippar off ett gitarrsolo mitt i matlagningen, han som kan knyta skridskor bäst i världen, han som har överseende när man kommer hem och är lite salongsberusad vid 16 års ålder, han som hjälper en och tvättar rent ett djupt sår i handen på tolvslaget på nyårsafton, han som har spindlar i näsan, han som man kan dela en flaska vin med och filosofera över världsligheter med, han som vet avståndet från jorden till närmaste galax, han som ALLTID har en massa kärlek till övers, han som jag gång på gång förundras över vilken bra människa han är - på riktigt och utan massa fuss, fyller år idag. Pratar så klart om Babbo. Grattis på födelsedagen, pappa! Jag har sagt det förr och jag säger det igen, du är fan kanonbra.


Kommentarer
Postat av: Babbo

snyft

Tack hjärtat! Du och din syster är bara bäst! Älskar er!

2012-02-09 @ 19:44:32
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0