flashback

nu är det så, att jag har fått ständiga flashbacks ifrån lördags. och det är ju ganska roligt när jag kommer på vad jag själv har gjort, vad andra gjort för den delen med. känns som lite bättre när jag vet vad som hände och så. tryggt. och det är väl ändå en av de få, jävla, gångerna jag inte skämde ut mig som en jävla morsa.
det är också jävligt skönt. anyway, jag vet både vad jag själv och vad en annan själ gjorde.
läckert, I tell you.

för övrigt så var vi och tittade på esteternas slutproduktion idga. och dom var galet jävla duktiga. dock var väl andra mindre bra, men allt som allt var det toppen. roligt att H sjöng och gick med näsan i vädret. roligt att peo var hur feminin och självsäker, och roligt att anders bar klänning och pussade killar.
slutsatsen lyder; roligt.

malin var in och blev kund hos farmor, jag fick lite pengar. sedan var vi ute och promenerade, jävligt bra att vi gjorde det. gick och snackade om utlandsresan hela tiden, brukar bli så. 3 veckor kvar, det kommer bli så jävla roligt! galet skönt ska vi ha det.

ledig från skolan imorgon, så det blir en uppesittarnatt ikväll med en massa jävla plugg förhoppningsvis. annars blir jag emo och gör något drastiskt. för nu jävlar ska jag bli klar med massa skit, eller börja på en massa skit som skulle varit klart för över 2 år sen. bättre sent än aldrig brukar man ju säga.

anyway, dusch nu i en timme eller nå, sen plugg.
fuck, vad tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0