nu är det si som så

..att ett plus ett blir två. (copyright Krikke)
asbra för övrigt.

sitter här i min otroligt svidiga solariumbränna och mår lite halvdåligt.
aldrig skönt att bränna sig, det kan jag säga.
men, måste ju lov att sola lite nu innan vi åker till kreta, 12 dagar kvar för övrigt ;). RAOUR!

idag har det varit en jävligt produktiv dag för att vara en johanna lindberg.
fick inbjudningarna till balen, samt biljetten till efterfesten.
fixade och trixade det med. sedan var det även sista inbetalningstillfället för eleverna. detta medförde en jävla massa tjafs, och en viss människa i klassen höll på och åka på en käftsmäll - tråkigt nog löste det sig, var jävligt sugen på att slå han där ett tag. för övrigt så är jag väl alltid det, men men.
sedan var det solarium på milko, till heden och hämta pengar, tillbaka till skolan för att klippa och vika.
iväg till farmor för att malin skulle dit, åkte hem och käkade fil och müsli <3, sedan till bettan för att plugga, vilket jag totalt bojkottade eftersom jag är så busig.

just nu sitter jag och pratar skolarbeten med toffe, lagomt deppigt när man inser hur jävla vidrigt mycket det är kvar att göra. men, det blir 3 muntliga prov den dagen betygen sätts, jävligt satsigt, dock det enda alternativet.
håller som smått på med min uppsats i historia, det går väl framåt för att överdriva jävligt mycket.

annars så, lever fortfarande på lyckan över jobb i sommar, och det kommer antagligen hålla i sig ända tills jag börjar jobba. men pengar är ett måste då jag lär betala hyran själv, safig hyra må ni tro med en trea.
för att unna mig själv jävligt mycket ska jag ner till bullseye och boka tid för en ny tattoo, känns helt jävla rätt gjort av mig. sedan när första lönen kommer blir det till att köpa en ny tv, plasma HD denna gång. ännu bättre gjort isf, eftersom jag har farmors tv nu. 
en bärbar dator måste även införskaffas, till skolan. dock är det mer än ett år kvar till det, men ändå. kände för att skriva det bara.

ÅTER TILL RASPUTIN! den jävel terroriserar mitt liv just nu.

 

Kommentarer
Postat av: carro

kul blogg =)

2008-04-29 @ 00:33:20
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-04-29 @ 00:54:47
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0