Miss Sjukling

jepp, idag har det varit synd om mig.
vaknade imorse med världens mest svullna hals, då fick jag lov att ringa till skolan och sjukanmäla mig. frågan är om dom hörde vad jag sa, halsen hade svullna igen så jag knappt kunde andas. men det är väl orelevant?
Pappa tyckte iaf jätte synd om mig, började genast ta hand om mig på riktigt.
kokade te och var iväg och köpte honung och halstabletter. sedan fick jag även ciabatta och en massa gott.
egentligen spelar det ingen roll, eftersom mina smaklökar är helt sönderknullade nu.
detta fick mig dock att sluta fokusera på mina abstinensbesvär, så något gott kom ju ur det hela.

malin och bettan var hit nu på kvällen.
vi började genast leta efter den perfekta utlandsresan, och tror fan vi hittade den med.
egypten; here we come!
kommer bli så sjukt roligt att åka iväg då.
känns helt rätt.

och under den kommande helgen så föväntar jag mig underverk.
jag hoppas nå så innerligt att min högsta önskan går i uppfyllelse.
annars blir jag nog galen snart, och det vill jag ju inte.
isf blir det mer klagan till elin och malin.

pyamas på, dags för att inta soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0