icke relevant, men jag säger det ändå

hmh. ett bra sätt att börja skriva blogg är alltid lika krångligt. det blir jämt lika jävla taskigt.
men what the fuck.
jag kör på ändå.
Anna sov här i natt, mysigt att slippa sova själv.
så det var trevligt. har galet ont i ryggen nu av den äckligt mjuka sängen som jag har.
förbaskat dumt det, å.  får lov att sova på golvet sen.

idag börjar jag 15.30, hur jävla skönt som helst.
med det innebär det att jag ska ligga här hemma och svettas samt läsa min bok.
iofs är det jävligt drygt att jobba kväll, eftersom damerna har en tendens att gå och lägga sig efter middagen.
så det blir jobbigt idag. hoppas jag jobbar med någon rolig.
sitta och dricka kaffe i 3 timmar kan bli lite jobbigt ibland faktiskt.

pratade med nya jobbet både idag och igår.
igår bestämde vi dagar för introduktionen som jag lär ha.
och självklart blev det dagen efter björn rosenström, då jag hade planerat världens jävla karatefylla, men icke sa VH assistans, så jag lär ta det lungt. sedan var det även ett bakslag då jag insåg att jag inte får min lön förns i augusti, så vette faan hur jag ska komma ner till Ella. förhoppningsvis så pungar mamma ut cashen.
anyway, det ska bli roligt.
hoppas verkligen att mitt nuvarande jobb inte behöver mig sista två veckorna så jag kan börja jobba med Ella så fort som möjligt. vore som det bästaste, det.
men, you never know.

nu har iaf daniel åkt till the states.
jag skulle också vilja. fast mest till Rom, Paris eller London.
det hade varit nå att hänga i julgranen.

aaaaanyway.
nu lär jag fixa min matlåda, eller nå.
kanske rent av går och lägger mig igen, det är ju mest troligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0