didn´t know

vuxenlivet närmar sig, med jävligt snabba steg, if I may add.
igår och idag har jag varit på utbildning så att jag ska vara duktig på mitt jobb.
och det har väl gått bra. jävligt drygt bara, men det är så utbildning brukar vara.
imorgon t.o.m. fredag ska jag dit och se hur arbetet är och lära mig massa skit.
och på måndag börjar jag på riktigt!
just nu känns det asbra, och nästan lite roligt. hoppas på att det kommer att gå bra.
men det tror jag nog.
ska möta upp elin imorgon 6.30 för att gå till jobbet, det känns jävligt vuxet.

idag vaknade jag ju 20min innan jag började, slängde mig in i duschen, drack kaffe och ringde bettan och frågade om hon kunde köra dit mig - men det ställde hon inte alls upp på så ulf fick köra mig. det spöregnande ju ute. helt galet.

anyway, idag är det, som alla redan vet, fotboll. med det menas the ladies hemma hos mig, med folköl och galet mycket chips. shit vilka suportrar vi ska vara idag! vi är på topp.

tittade på Horton igår, för första gången eftersom jag är så seg, och blev galet kär i filmen.
den kommer nu hack i häl efter grinchen som min favorit.
så den kommer jag nöta i 6 år nu, YEY! helt rätt.


jag har som vanligt ingenting vettigt att säga och tar upp onödig plats på internet, men det skiter jag fullständigt i. inte för tillfället då jag tar mig i kragen och slutar.
HEJ MÄ´LE

Kommentarer
Postat av: Rillish

TJOOOO! Har inte sett den där filmen så det är ditt ansvar att se till att jag får se den.

2008-06-11 @ 12:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0