hänsynslös

funderar på ett bra sätt att börja skriva i dagens blogg, men kommer inte på något bra eller klatchigt - så det får bli det här! TA-DA!
sov över imorse, det var faktiskt ett bra tag sen jag gjorde det om jag kommer ihåg rätt.
drog mig till skolan runt 13.00 och fick närvaro på historian, skrev ut arbetet och lämnade in det. självklart så sög det pung - men det är iaf inlämnat så slipper tänka på det nå mer.
satt och var allmänt slapp med några klaZZkompiZar sen. skulle börja med bordsplaceringarna till balen, men det gick inte eftersom vi inte visste hur borden skulle se ut. så det får bli ett projekt som vi tar tag i imorgon!
hade ännu en interjvu med en kandidat till elevrådet, sedan bestämde vi hur styrelsen ska se ut nästa år. det gick bra som fan.
åkte hem till bettan och gjorde klar en drygjävla uppsats till geografin, YES typ.
sen bar det iväg på möte med u-landsgruppen. snackade om resan och så. var väl trevligt.
rille ringde och frågade om jag ville äta med han, och det vela jag självklart. så åkte hem till han och käkade mos och köttbullar - ytterst mysigt må jag säga. kikade lite på myggan samt DH, dammit vad spännande.

för tillfället sitter jag och inväntar besök av kristian, han får lov att lämna tillbaka mina saker som han lånade förra veckan. trevligt med besök.

för övrigt gick jag och funderade, as usual på livsviktiga saker, när jag gick hem från rille. kom fram till en och annan sak som jag tycker är värda att komma ihåg. jag är på tok för lätt. ta detta inte på fel sätt nu. men har inte orken att skriva ner vad jag menar alltför exakt. herregud vilken gåta jag är. eller.

aaaaaaaaaaanyway, jag har inget vettigt att skriva, som om jag någonsin har det, jag borde plugga till provet men har inte orken eller lust. så fuck it. sitter och ugglar ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0