in the woods

just för tillfället sitter jag i västerlima och väntar på min tur i duschen och på mat.
ikväll är det finmiddag, servad av pappiluringen samt utgång, pga att anna drar iväg till staterna.
det blir la roligt, dock inte kul att hon drar.

här hemma är det full shjå av de jäkla jägarna dom är lite knäppa.
blev en stor uppståndelse över det.
tycker synd om helén faktiskt.

idag har vi varit och städat helveteslägenheten, det var både äckligt och tråkigt.

fick ett typsikt sms av daniel tidigare idag, när han skickar ett sms till mig som om det är något svar på något som jag inte alls har frågat, som lämnar mig jävligt konfunderad och undrande. det roligaste med honom är att han är ganska så konstig, så när han ger en förklarning på vad han nyss skrev, så blir jag bara ännu mer konfunderad och ångrar att jag ens frågade från första början.
det är min älskade karl, det!

nu, så, börjar det hända saker i köket!
ska bli så galet gott.
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.
just för tillfället så saknar jag nästan ihjäl mig efter malin.
samt, elin, emelie, bettan och annsingen.
guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu´ så gosiga dom är.
mys-damerna, skulle jag vilja kalla dom.

tillbaka till vinet och de sociala tillståndet, som jag för övrigt annars är helt misslyckad på.



jag matade nyss hästarna med äpplen, dom blev glad jag blev rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0