utfyllnad, som vanligt

här sitter jag, fortfarande trött och sliten, illamående och ont i magen, samt huvudet.
för att dra en snabb jävla resumé över helgen, så var det jobb och födelsedagsfest för daniel.
det var roligt, tills min kropp märkte vad jag druckit och stängde av sig helst.
dvs att jag har en minneslucka utan dess like!
helt jävla galet. men daniel hade det roligt, och det är det enda som räknas.
var så in i helvete att städa igår, jag dammsög och torkade golvet en gång, sen gjorde daniel det en gång till.
sprit i hela soffan, rödvin i sängen (förstörd), väggarna är äckligt smutsiga, soffarmstödet är trasig, och någon har totalförstört handfatet, så det går inte att använda den längre.
synd om min lilla karl.

i veckan ska vi iväg till ikea och köpa saker till daniels lägenhet, samt carros.
hoppas på att vi kan klämma in alvik och titta på tapeter till daniel.

mina naglar är trasiga igen, men denna gång så är det säkerligen mitt eget fel, eftersom jag inte kommer ihåg det.
mmhm.

jag har mindre att säga än vanligt nu.
leta en lägenhet, eller nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0