Magaluf

Ännu en gång, vad fan är det med blogg.se?
Har skickat in massa bilder från mobilen, men inget har kommit fram.
Skitirriterande.

MEN, som ni märker så lever jag.
Eller, överlevde flygresan.
Folket i Magaluf är helt jävla skogstokiga!
Man går ut 1.00 och kommer hem vid 9.00.
Livsstilen passar inte alls mig, som är 70 år egentligen.
Men, men, man ska inte klaga för mycket.
Det är ju ingen sol så det är tråkigt.
Så jag är lika blek som vanligt.

Åker hem igen på torsdag och jag har 400 kr kvar.
Vad har jag gjort? Shoppat upp pengarna, så klart!
Har inte köpt så mycket alkohol som man tror.

Siesta snart, hoppas jag, annars bangar jag.

PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0